Η Unilever εμφάνισε ελαφρώς πιο αδύναμες από το αναμενόμενο τριμηνιαίες πωλήσεις, ωστόσο επανέλαβε το στόχο της για το σύνολο του έτους. Στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου η εταιρία σημείωσε άνοδο στα καθαρά κέρδη και προέβλεψε ότι θα περιθώρια θα είναι πιο βελτιωμένα απ’ ότι αναμενόταν προηγούμενα για το 2017.
Η αγγλοολλανδική εταιρία, της οποίας οι μάρκες περιλαμβάνουν τη μαγιονέζα Hellmann’s και το σαπούνι Dove, κατέγραψε καθαρά κέρδη 3,11 δισ. ευρώ για τους έξι μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου, από 2,51 δισ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά.
Τα έσοδά της επίσης αυξήθηκαν την ίδια περίοδο, σε 27,72 δισ. ευρώ από 26,28 δισ., επισημαίνει το MarketWatch.
Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης ότι οι πωλήσεις της ενισχύθηκαν 3% το δεύτερο τρίμηνο, εξαιρώντας διακυμάνσεις νομισμάτων και εξαγορές. Όπως αναφέρει το Reuters, οι αναλυτές ανέμεναν κατά μέσο όρο άνοδο 3,2%.
Η εταιρία εκτίμησε ότι οι πωλήσεις είναι πιθανό να επιταχυνθούν κατά το δεύτερο μισό του 2017, χάρη στις αυξημένες δαπάνες για μάρκετινγκ.
Η Unilever δήλωσε για το δεύτερο τρίμηνο μέρισμα 35,85 cents ανά μετοχή, διατηρώντας το στα επίπεδα του πρώτου τριμήνου.
Η εταιρία προβλέπει βελτίωση 100 μονάδων βάσης στο λειτουργικό περιθώριο (underlying) για ολόκληρη τη χρονιά, έναντι προηγούμενης εκτίμησης για 80 μονάδες βάσεις. Πρόσθεσε, ακόμη, ότι παραμένει σε πορεία για ανάπτυξη πωλήσεων (underlying) μεταξύ τρία και 5% για το σύνολο του έτους.