Ακόμη ένα κερδοφόρο τρίμηνο ανακοίνωσε η εταιρεία αθλητικών ειδών Adidas, εξαιτίας της ζήτησης στη Βόρεια Αμερική και την Κίνα, όπου απέκτησε μερίδιο της αγοράς από τις Nike και Under Armour.
Η Adidas, η οποία έχει ήδη ανακοινώσει προκαταρκτικά αποτελέσματα για το β΄ τρίμηνο και αναβάθμισε τις εκτιμήσεις για το 2017 την προηγούμενη εβδομάδα, ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων κατά 28% στην Κίνα και κατά 26% στη Βόρεια Αμερική, αν και υποχώρησαν 11% στη δύσκολη ρωσική αγορά.
Συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν 19% στα 5,038 δισ. ευρώ με το κύριο brand της Adidas να παρουσιάζει αύξηση 21% ενώ οι πωλήσεις της Reebok ενισχύθηκαν 5%.
Η εταιρεία διπλασίασε το μερίδιό της στην αμερικανική αγορά αθλητικών υποδημάτων τον Απρίλιο στο 12,7%, ενώ η Nike έχασε 2% στο 52,7%.