Η McDonald’s σχεδιάζει να αυξήσει τον αριθμό των εστιατορίων της στην ηπειρωτική Κίνα στα 4.500 από τα 2.500 την επόμενη πενταετία.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας, η McDonald’s στοχεύει σε διψήφιο ποσοστό αύξησης των πωλήσεων για κάθε ένα από τα επόμενα πέντε χρόνια. Η έμφαση θα δοθεί σε μεσαίες και μικρότερες πόλεις, δεύτερης και τρίτης βαθμίδας, όπως ονομάζονται βάσει του συστήματος κατάταξης των κινεζικών πόλεων. Η εταιρία εκτιμά ότι το 45% των εστιατορίων της στην Κίνα θα βρίσκεται σε αυτές τις πόλεις έως τα τέλη του 2020.
Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης την ολοκλήρωση της στρατηγικής της συνεργασίας με τις CITIC Limited, CITIC Capital Partners και The Carlyle Group, δημιουργώντας το μεγαλύτερο σχήμα δικαιόχρησης της McDonald’s εκτός των αμερικανικών συνόρων. Το νέο επιχειρηματικό σχήμα θα αναλάβει τη λειτουργία και διαχείριση των δραστηριοτήτων της McDonald’s στην ηπειρωτική Κίνα και στο Χονγκ Κονγκ.
«Η Κίνα σύντομα θα γίνει η μεγαλύτερή μας αγορά έξω από τις ΗΠΑ. Είμαστε ενθουσιασμένοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τη CITIC και την Carlyle για την καλύτερη λήψη αποφάσεων προκειμένου να ικανοποιούμε τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών σε ένα δυναμικό περιβάλλον», ανέφερε σε ανακοίνωση ο Στιβ Ίστερμπρουκ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mcdonald’s.