Το λανσάρισμα 30 νέων μοντέλων στην Ευρώπη προγραμματίζουν οι Κορεάτες
Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), η κορεάτικη σημείωσε αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 3,6% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2016.
Η νέα σειρά μοντέλων, συμπεριλαμβανομένου του νέου Hyundai i30 σε 5-θυρο και Tourer αμάξωμα, συνέβαλε σε αυτό. Και η παγκόσμια παρουσίαση των i30 N και i30 Fastback εκτιμάται πως θα βοηθήσει ακόμα περισσότερο τους επόμενους μήνες!
Τόσο που οι στόχοι είναι πλέον μεγαλεπήβολοι! «Χάρη στην ανανεωμένη γκάμα μοντέλων με επίκεντρο τα Ευρωπαϊκά πρότυπα, επιτύχαμε ένα ακόμη σπουδαίο αποτέλεσμα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017. Η επέκταση ειδικότερα της σειράς i30 θα συνεχίσει να αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για τη Hyundai Motor, καθώς στόχος μας είναι να γίνουμε η Νο1 ασιατική μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Thomas Schmid, Chief Operating Officer της Hyundai Motor Europe. Αν θέλετε να δούμε στοιχεία από επί μέρους αγορές, οι Κορεάτες έχουν φέτος εντυπωσιακές πωλήσεις στη Γαλλία (+18%), την Ισπανία (+10%) και την Πολωνία (+17%).
Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία παραμένουν οι κορυφαίες αγορές για τη μάρκα στην Ευρώπη, με τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων και συνεπή αύξηση, της τάξης του 4% και του 6% αντίστοιχα. Το Tucson συνεχίζει τις ισχυρές επιδόσεις του από το λανσάρισμά του με πάνω από 250.000 πωλήσεις.
Επίσης μεγάλους όγκους πωλήσεων παρουσιάζουν και τα Hyundai i10, i20 και i30. Επιπρόσθετα, ιδιαιτέρως ισχυρό εμφανίζεται το IONIQ, το πρώτο φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο της μάρκας, προσφέροντας τρεις ηλεκτροκινητήρες σε ένα ενιαίο τύπο αμαξώματος. Αξίζει να σημειώσουμε ότι έχουν ήδη πωληθεί στην Ευρώπη πάνω από 10.000 οχήματα κατά το πρώτο εξάμηνο.
Η Hyundai Motor προγραμματίζει το λανσάρισμα 30 νέων μοντέλων στην Ευρώπη μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, στοχεύοντας να αποτελέσει την κορυφαία ασιατική μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη έως το 2021.