Σε σειρά αλλαγών στο σύστημα διαφημίσεών της προχωρά η Facebook, η οποία σχεδιάζει να προσλάβει πάνω από 1.000 άτομα που θα εξετάζουν τις διαφημίσεις που «τρέχουν» στην πλατφόρμα, στον απόηχο της έρευνας του Κογκρέσου για την εμπλοκή της Ρωσίας στις αμερικανικές εκλογές του 2016, μεταδίδει το Bloomberg.
Επιπλέον, η Facebook γνωστοποίησε χθες Δευτέρα πως παρείχε πληροφορίες στους ερευνητές του Κογκρέσου για περίπου 3.000 σχετικές διαφημίσεις.
Τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία γνωστοποίησε πως λογαριασμοί που σχετίζονται με τη Ρωσία αγόρασαν διαφημίσεις σχετικές με τις εκλογές ύψους 100.000 δολαρίων. Αυτή η γνωστοποίηση οδήγησε στην διενέργεια έρευνας από το Κογκρέσο, στην οποία τώρα περιλαμβάνονται επίσης οι Twitter και Google, από τις ποίες έχει ζητηθεί να καταθέσουν ενώπιον των αρμόδιων επιτροπών στο τέλος του μήνα και την 1η Νοεμβρίου.
Πριν από δυο εβδομάδες, ο διευθύνων σύμβουλος της Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ανακοίνωσε αλλαγές στους κανόνες που αφορούν τις δαπάνες για πολιτικές διαφημίσεις και δήλωσε πως η εταιρεία θα προσθέσει 250 υπαλλήλους που θα ασχοληθούν με την εκλογική ακεραιότητα.