Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault δεσμεύτηκε να πετύχει τον στόχο της αύξησης των πωλήσεων κατά 44%, μέχρι το 2022, καθώς διευρύνει τη γραμμή αυτοκινήτων της για τις αναδυόμενες αγορές, ενώ επεκτείνει και το πλεονέκτημα χαμηλού κόστους, σε υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η Renault αναμένεται να αναπτυχθεί ταχύτερα από ό,τι η Nissan, σύμφωνα με το μεσοπρόθεσμο σχέδιο που παρουσιάστηκε την Παρασκευή, καθώς “κυνηγάει” το προβάδισμα της συμμάχου της στην Κίνα και επωφελείται από τις πρόσφατες επενδύσεις στο Ιράν, στην Ινδία και στην ανάκαμψη της ρωσικής αγοράς.
Το σχέδιο περιλαμβάνει η Renault να αυξήσει τις πωλήσεις στα 5 εκατ. οχήματα το 2022 από τα 3,487 εκατ. οχήματα πέρυσι, καθώς και την επιδίωξη ενός λειτουργικού περιθωρίου 7% και έσοδα 70 δισ. ευρώ, στόχοι που ανακοινώθηκαν τον περασμένο Φεβρουάριο.
Η συμμαχία Renault-Nissan τον προηγούμενο μήνα ανακοίνωσε στόχο τις πωλήσεις 14 εκατ. οχημάτων για το 2022, αύξηση 37% σε σχέση με το σύνολο του περασμένου έτους.