Η γαλλική Publicis Groupe ανακοίνωσε αύξηση 1,2% στα οργανικά έσοδα γ΄ τριμήνου, ένα αποτέλεσμα που θα μπορούσε να κατευνάσει τον ευρύ επενδυτικό πανικό που έχει καταλάβει τον διαφημιστικό κλάδο από τον τελευταίο γύρο ανακοίνωσης κερδών.
Η τρίτη μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία παγκοσμίως δήλωσε πως τα έσοδα στο γ΄ τρίμηνο αντιστοιχούν σε 2,26 δισ. ευρώ, κυρίως λόγω των δραστηριοτήτων της Βόρειας Αμερικής.
Η γαλλική εταιρεία προσπαθεί να αντιστρέψει την κατάσταση μετά από ένα δύσκολο 2016, στη διάρκεια του οποίου οι οικονομικές της επιδόσεις υστερούσαν σε σχέση με αυτές των ανταγωνιστικών.
«Πρόκειται για ένα ενθαρρυντικό σημάδι σε ένα δύσκολο περιβάλλον» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο διευθύνων σύμβουλος Arthur Sadoun.