Από την Κίνα στη Γαλλία σε λιγότερο από 3 εβδομάδες
Την έμφορτη με πλήρη εμπορευματοκιβώτια αμαξοστοιχία της στην Γαλλία, μετά από ένα ταξίδι 11.000 χλμ. που ξεκίνησε από την Κίνα, καλωσορίζει ο Όμιλος GEFCO, διεθνής παράγοντας στον κλάδο της βιομηχανικής εφοδιαστικής διαχείρισης και ηγετική δύναμη στην εφοδιαστική διαχείριση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη.
Η αμαξοστοιχία μετέφερε εμπορευματοκιβώτια 40 ποδιών από τη Wuhan της Κίνας στη Dourges της Βόρειας Γαλλίας για τον πελάτη της «PSA», σε λιγότερο από 3 εβδομάδες.
Ένα σπάνιο ταξίδι στο Δρόμο του Μεταξιού
Όπως σημειώνεται στην σχετική ανακοίνωση, η αμαξοστοιχία αναχώρησε από τη Wuhan της Κίνας στις 3 Νοεμβρίου 2017, μεταφέροντας τα εμπορευματοκιβώτια μέσα από το Καζακστάν, τη Ρωσία και τη Λευκορωσία. Η United Transport and Logistics Company (UTLC), μία κοινοπραξία σιδηροδρομικών εταιρειών, παρείχε υπηρεσίες στο σιδηροδρομικό τμήμα 1520 mm μεταξύ του Dostyk (Καζακστάν) και του Brest (Λευκορωσία).
Η αμαξοστοιχία συνέχισε το ταξίδι της μέσω της Πολωνίας και της Γερμανίας πριν φτάσει στον τερματικό σταθμό στη Dourges της Γαλλίας στις 22 Νοεμβρίου 2017. Μετά τον εκτελωνισμό, το φορτίο διανεμήθηκε απευθείας στην μονάδα της Française de Mécanique, μία θυγατρική της PSA, στη Dourvin της Βόρειας Γαλλίας.
Μετά από ένα ταξίδι μέσα από εφτά χώρες κατά μήκος του δρόμου εμπορίου του Δρόμο του Μεταξιού, με μέση ταχύτητα περίπου 600χλμ. ανά ημέρα, η αμαξοστοιχία, φορτωμένη με εμπορευματοκιβώτια 12 μέτρων, έφτασε στον προορισμό μέσα σε λιγότερο από 3 εβδομάδες.
Η GEFCO διαχειρίστηκε και συντόνισε το έργο, με τις σιδηροδρομικές εταιρείες εταίρους της στις διάφορες χώρες, μαζί με τις ομάδες Μεταφοράς Εμπορευμάτων της GEFCO στην Σανγκάη, τη Μόσχα και το Παρίσι.
Η πρώτη έμφορτη αμαξοστοιχία με πλήρη εμπορευματοκιβώτια είναι μέρος της πρωτοβουλίας One-Belt-One-Road που εισήγαγε η κινεζική κυβέρνηση ώστε να επωφεληθεί από τον νέο Δρόμο του Μεταξιού που συνδέει την Κίνα με την Ευρώπη.
Η διασύνδεση με τη Γαλλία που δημιουργήθηκε με αυτή τη μεταφορά είναι μια σημαντική βελτίωση της θέσης της Γαλλίας στον νέο Δρόμο του Μεταξιού και φέρνει τους μεταφορείς και τους παραλήπτες πιο κοντά, καθώς οι περισσότερες διαδρομές του νέου Δρόμου του Μεταξιού είχαν, μέχρι τώρα, τελικούς προορισμούς τη Γερμανία και την Πολωνία.