Περισσότερα από 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια θα επενδύσει στη Βόρεια Αμερική μέχρι το 2020 ο όμιλος Volkswagen, προκειμένου να βγάλει νέα μοντέλα που θα αυξήσουν το μερίδιο αγοράς.
Ήδη η αυτοκινητοβιομηχανία ξεκίνησε τις πωλήσεις μιας έκδοσης του Tiguan με μεγαλύτερο μεταξόνιο, αλλά και του μεγάλου SUV Atlas με στόχο να υπερδιπλασιάσει το μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ.
«Θέλουμε να κερδίσουμε μερίδιο αγοράς και να μεγαλώσουμε την παρουσία μας στις ΗΠΑ», δήλωσε ο επικεφαλής της VW στη Βόρεια Αμερική, Hinrich Woebcken.