Η Coca Cola σχεδιάζει να «σπάσει» την παράδοση των 125 χρόνων και να πειραματιστεί με το πρώτο της αλκοολούχο ποτό.
Σύμφωνα με τους Financial Times, η αμερικανική εταιρεία σχεδιάζει είσοδο στην αυξανόμενη αγορά αλκοολούχων αναψυκτικών της Ιαπωνίας, των «Chu-Hi», όπου κυριαρχούν τα ιαπωνικά brands όπως «Strong Zero», «Highball Lemon» και «Slat».
Σύμφωνα με στοιχεία του ιαπωνικού ομίλου Suntory, η αγορά των Chu-Hi έχει δει την ανάπτυξή της να κυμαίνεται από 5 έως 25% σε ετήσια βάση από το 2013.
Η κίνηση της Coca Cola ΕΕΕ 0,00% για είσοδο στην αγορά αλκοολούχων ποτών έρχεται την ώρα που η ίδια, όπως και άλλοι μεγάλοι όμιλοι τροφίμων, έρχονται αντιμέτωποι με συρρικνούμενες πωλήσεις στους βασικούς τομείς δραστηριοτήτων τους, δηλαδή τα ανθρακούχα αναψυκτικά, καθώς οι νεότερες γενιές γυρίζουν την πλάτη στη ζάχαρη.