Η Ryanair, η Νο.1 αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη έδωσε στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών για τον Μάρτιο 2018, τα οποία επιβεβαιώνουν ότι παραμένει η Νο.1 αεροπορική εταιρεία και όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών. Όπως προέκυψε:
84% από τις 50,000 πτήσεις του Μαρτίου αφίχθηκαν με ακρίβεια
Μόνο 3 παράπονα ανά 1,000 επιβάτες.
-Λιγότερα από ένα παράπονο σχετικά με αποσκευές ανά 1.000 επιβάτες.
-Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντώνται μέσα σε 7 ημέρες.
Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε σχετικά: “Η Ryanair μετέφερε 10 εκατομμύρια επιβάτες τον Μάρτιο, με το 84% των πάνω από 50,000 πτήσεων της να φτάνει στην ώρα του. Ο αριθμός αυτός επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από σφοδρές χιονοπτώσεις και την απεργία των ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στη Γαλλία. Χρησιμοποιώντας το εκτενές δίκτυο δρομολογίων μας και επιπρόσθετες βελτιώσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα 2018 του “Always Getting Better”, η Ryanair συνεχίζει να παρέχει πολύ περισσότερα στους επιβάτες από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη”.