Η Mothercare PLC ανακοίνωσε ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο, μειώθηκαν 2,8% στο δ΄ τρίμηνο, ενώ οι βρετανικές πωλήσεις μέσω διαδικτύου, επέστρεψαν σε θετικό πρόσημο.
Στις 12 εβδομάδες μέχρι τις 24 Μαρτίου, η εταιρεία ειδών ρουχισμού για παιδιά και εγκύους, δήλωσε πως οι online πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο –το 49% των πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο- αυξήθηκαν 2,1%.
Η Mothercare δήλωσε πως συνεχίζει να κλείνει καταστήματα όπως προγραμματιζόταν, κάτι που οδήγησε τις συνολικές πωλήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου να μειωθούν 5,6% σε σχέση με το περασμένο έτος.
Όπως τόνισε, τα αποτελέσματα για τη χρήση 2018 είναι αντίστοιχα των εκτιμήσεων που κάνουν λόγο για προσαρμοσμένα κέρδη του ομίλου περί τις 1-5 εκατ. στερλίνες και για καθαρό χρέος 50 εκατ. στερλίνων.
Ο διευθύνων σύμβουλος τόνισε πως η Mothercare παραμένει σε εποικοδομητικό διάλογο με τους χρηματοδοτικούς της εταίρους για να χρηματοδοτήσει τις λειτουργίες της για τη χρήση 2019 και μετά, και η εταιρεία επεξεργάζεται επιπρόσθετες πηγές χρηματοδότησης για την υποστήριξη του προγράμματος αναδιάρθρωσης.