Ώθηση στην ανάπτυξη εσόδων είχε η Nestle, το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, τροφοδοτημένη από την ισχυρή ζήτηση κυρίως στην Κίνα.
Σύμφωνα με τους Financial Times και όσα ανακοίνωσε η εταιρεία, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν 2,8% , φτάνοντας στα 21,3 δισ. ελβετικά φράγκα. Οι αναλυτές περίμεναν να φτάσουν στο 2,5%, ενώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα ήταν στο 2,3%.
Ανάμεσα στις περιοχές, η οργανική ανάπτυξη ήταν πιο ισχυρή στην Ασία, όπου ανέφερε ότι έφτασε στο 4,7%, με την Κίνα να… κερδίζει τις εντυπώσεις.
Ο CEO Mark Schneider ανανεώνει το portfolio της μεγαλύτερης εταιρείας με είδη διατροφής παγκοσμίως προς πιο υγιεινά προϊόντα και πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες μάρκες, ανεβάζοντας την επιχείρηση στις ΗΠΑ και ενισχύοντας τον τομέα του καφέ. Αυτές οι αλλαγές «θέλουν» χρόνο, σύμφωνα με τον αναλυτή Jean-Philippe Bertschy, που αναμένει την οργανική ανάπτυξη να επιταχυνθεί τα επόμενα τρίμηνα.
Στις ΗΠΑ ο τομέας που αφορά τα κατοικίδια βελτιώθηκε, εν μέσω ισχυρότερης ζήτησης για πιο υγιεινά προϊόντα και διαδικτυακών πωλήσεων. Ωστόσο, η ζαχαροπλαστική είναι ο κλάδος που ρίχνει το βάρος του στα αποτελέσματα του τριμήνου, όπως μεταδίδει και το Bloomberg.
H εταιρεία διατηρεί την πρόβλεψή της για ανάπτυξη οργανικών πωλήσεων 2-4% φέτος.