Αύξηση 2,1% σημείωσαν οι πωλήσεις της Mondelez το δεύτερο τρίμηνο του 2018 διαμορφούμενες στα 6,1 δισ. δολάρια, με τους αναλυτές να αποδίδουν τις θετικές επιδόσεις της εταιρείας τροφίμων τόσο στην ισχυρή πορεία της αμερικανικής οικονομίας όσο και στις προσπάθειες περικοπής δαπανών της ίδιας της εταιρείας.
“Η καταναλωτική εμπιστοσύνη για την αμερικανική οικονομία συνολικά είναι πολύ ισχυρή”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEO της Mondelez σχολιάζοντας τα αποτελέσματα.
Τα κέρδη της εταιρείας ωστόσο υποχώρησαν στα 323 εκατ. δολάρια ή 22 σεντς ανά μετοχή την εξεταζόμενη περίοδο έναντι 498 εκατ. δολαρίων ή 32 σεντς ανά μετοχή το περυσινό β’ τρίμηνο.