Η Sony κατατάχθηκε πρώτη στην έρευνα για την ασιατική εμπορική επωνυμία με τη μεγαλύτερη αξία, από το βρετανικό εμπορικό περιοδικό Campaign. Η εταιρεία κατέκτησε με άνεση την πρώτη θέση, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε πριν από λίγους μήνες από τις εισβολές χάκερ στο σύστημά της που προκάλεσαν τη διαρροή των προσωπικών στοιχείων 100 εκατομμυρίων χρηστών PlayStation.
Τις 5 πρώτες θέσεις στη λίστα κατέλαβαν 3 εταιρείες από τη Ιαπωνία και 2 από τη Νότια Κορέα. Τη Sony ακολουθούν η Panasonic, η LG, η Samsung και η Canon.
Καμία κινεζική επωνυμία δεν κατάφερε να συμπεριληφθεί στις πρώτες 100 θέσεις της λίστας. Η εταιρεία παραγωγής οικιακών και ηλεκτρονικών συσκευών Haier είναι η κινεζική επωνυμία με την υψηλότερη κατάταξη, στη θέση 102.
«Η εφετινή έρευνα υπογράμμισε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν κινεζικές και ινδικές επωνυμίες στην προσπάθειά τους να κερδίσουν διεθνή αναγνώριση», αναφέρει συγκεκριμένα το περιοδικό. Η ινδική επωνυμία με την υψηλότερη θέση (89η) είναι φέτος η εταιρεία γαλακτοκομικών προϊόντων Amul.
Οι 5 πρώτες επωνυμίες δεν άλλαξαν σε σχέση με την περσινή λίστα, γεγονός που αποδεικνύει την έντονη και καθημερινή επιρροή τους στους Ασιάτες καταναλωτές, αναφέρεται στην έρευνα.