Πτώση κατέγραψαν οι πωλήσεις α΄ εξαμήνου της Marks & Spencer με την εταιρεία να επικαλείται ένα δύσκολο εμπορικό περιβάλλον και το πλήγμα που υπέστησαν οι δραστηριότητες τροφίμων και ένδυσης.
Μετά από μια δεκαετία αποτυχημένων προγραμμάτων αναδιάρθρωσης, η εταιρεία λιανικής με ιστορία 134 ετών στοχεύει τώρα σε μια βιώσιμη και κερδοφόρα ανάπτυξη σε διάστημα τριών-πέντε ετών, κλείνοντας κάποια από τα λιγότερο επιτυχημένα καταστήματά της και προειδοποιώντας ότι οι πωλήσεις είναι απίθανο να βελτιωθούν σύντομα.
“Οι εμπορικές συνθήκες παραμένουν δύσκολες και οι προκλήσεις από την ανάπτυξη του διαδικτυακού ανταγωνισμού και τα εκπτωτικά καταστήματα, παραμένουν ισχυρές σε όλες τις αγορές μας”, ανέφερε.
Η μετοχή της εταιρείας υποχωρεί 4%.
Τα αποτελέσματα εμφάνισαν ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις τροφίμων υποχώρησαν 2,9%, χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις για 2%, ενώ οι πωλήσεις στον τομέα της ένδυσης υποχώρησαν 1,1% σε υποκείμενη βάση, και το μεικτό περιθώριο σημείωσε πτώση κατά 20 μονάδες βάσης.
Η M&S διατήρησε τις εκτιμήσεις για το σύνολο της χρήσης και το προμέρισμα, καθώς οι προσπάθειες εξοικονόμησης κόστους βοήθησαν ώστε να αυξηθούν τα υποκείμενα κέρδη κατά 2% στις 223,5 εκατ. στερλίνες (293 εκατ. δολάρια) στο εξάμηνο μέχρι τις 29 Σεπτεμβρίου, έναντι εκτιμήσεων για 203 εκατ. στερλίνες.