Τo νέο της στρατηγικό πλάνο για την πενταετία 2018-2023 παρουσίασε η DIA. Μεταξύ άλλων, πρόκειται να προχωρήσει σε αλλαγές όσον αφορά την εμπορική της πρόταση, τοποθετώντας την ποιότητα και τις ανταγωνιστικές τιμές στο επίκεντρο της στρατηγικής της.
Πρόκειται, επίσης, να ενισχύσει την γκάμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, που προσφέρει και να επενδύσει περισσότερα στα φρέσκα προϊόντα.
Ακόμη, η αλυσίδα σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα νέο format καταστημάτων, που θα είναι «σύγχρονο και άνετο», αλλά και μια online υπηρεσία όσο το δυνατόν πιο άμεσα.
Μέσα από αυτήν τη στρατηγική, η DIA ευελπιστεί πως θα επιστρέψει σε ρυθμούς ανάπτυξης και κερδοφορίας, καθώς το 2018 κατέγραψε μείωση πωλήσεων και καθαρές ζημιές ύψους 352.6 εκατ. ευρώ. Το δε πιο ανησυχητικό είναι πως πλέον οι υποχρεώσεις της ανέρχονται σε 1,45 δισ. ευρώ.