Η Netflix Inc. αγόρασε το μιντιακό brand StoryBots για παιδιά, καθώς η μεγαλύτερη υπηρεσία streaming στον κόσμο προετοιμάζεται για να ανταγωνιστεί τη διαδικτυακή πλατφόρμα της Walt Disney Co., που είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει τον Νοέμβριο.
Με τη συμφωνία, οι δημιουργοί του StoryBots, Gregg και Evan Spiridellis, θα παράγουν περισσότερο πρωτότυπο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων σειρών και special επεισοδίων, ανέφερε η Netflix την Πέμπτη, χωρίς να αποκαλύψει όλους τους όρους του deal.
Η αγορά του StoryBots και η επέκταση του προγράμματός της μπορεί να βοηθήσει τη Netflix να προσελκύσει περισσότερα παιδιά και γονείς στη ροή της, ένα κομμάτι της αγοράς που αποτελεί «πεδίο μάχης», καθώς η Disney σχεδιάζει να προσφέρει ταινίες και σειρές από τα franchises της Marvel, της Pixar και των Star Wars. Το Netflix προβάλει ήδη το “Ask the StoryBots”, το οποίο περιλαμβάνει κινούμενους χαρακτήρες που απαντούν σε ερωτήματα όπως “Τι κάνει ένα πουλί πουλί”, και “Ποιοι είναι οι καλοί υδατάνθρακες”.
Ενώ η Netflix και η Disney έχουν τεράστιες αποστάσεις από τις οικογένειες, ο ανταγωνισμός στην ευρύτερη βιομηχανία είναι πιθανό να γίνει ακόμη πιο θερμό. Η Apple Inc., η AT & T Inc. και η Comcast Corp. είναι επίσης μεταξύ των πλούσιων σε μετρητά γίγαντες που σχεδιάζουν υπηρεσίες ροής, καθώς οι τηλεθεατές απομακρύνονται από την καλωδιακή τηλεόραση στις πλατφόρμες video-on-demand
Ενώ η Netflix και η Disney ετοιμάζονται να μονομαχήσουν για τις οικογένειες στο κοινό τους, ο ανταγωνισμός στην ευρύτερη βιομηχανία είναι πιθανό να γίνει ακόμα πιο θερμός. Η Apple Inc., η AT & T Inc. και η Comcast Corp. είναι επίσης μεταξύ των πλούσιων σε μετρητά γίγαντες που σχεδιάζουν υπηρεσίες streaming, καθώς οι τηλεθεατές απομακρύνονται από την καλωδιακή τηλεόραση και προς τις πλατφόρμες video-on-demand