Τα κέρδη της Adidas AG συμπιέζονται από το κόστος των αεροπορικών μεταφορών εμπορευμάτων από την Ασία στη Βόρεια Αμερική, για να καλυφθεί ένα κενό στην προσφορά.
Η εταιρεία αθλητικών ειδών ανέφερε λειτουργικά κέρδη για το δεύτερο τρίμηνο 5 εκατ. ευρώ – κάτω από τις προβλέψεις των αναλυτών. Η εταιρεία επιβεβαίωσε επίσης τους στόχους του 2019, ενδεχομένως απογοητεύοντας τους επενδυτές που θεώρησαν τις προοπτικές συντηρητικές.
Οι μετοχή διαπραγματεύθηκε με απώλειες 2% νωρίς την Πέμπτη στη Φρανκφούρτη, μειώνοντας τα κέρδη του φετινού έτους στο 47%.
Η Adidas ξοδεύει περισσότερα για τις εναέριες μεταφορές εμπορευμάτων, για να αντισταθμίσει τις ελλείψεις της εφοδιαστικής αλυσίδας στη Βόρεια Αμερική.
Το δεύτερο τρίμηνο, το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με ένα «λιγότερο ευνοϊκό μείγμα τιμών» καθώς και τις επενδύσεις που απαιτούνται για την οικοδόμηση της επιχείρησης πωλήσεων-απευθείας-στον καταναλωτή της Adidas, κράτησε πίσω την εταιρεία με έδρα τη Γερμανία.
Τα εμπόδια στην αλυσίδα εφοδιασμού θα επηρεάσουν πιθανώς την εταιρεία μέσα στο τρίτο τρίμηνο, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Kasper Rorsted σε συνέντευξή του στο Bloomberg TV.
«Στέλνουμε αεροπορικώς προϊόντα από την Ασία για να βεβαιωθούμε ότι μπορούμε πραγματικά να ικανοποιήσουμε τη ζήτηση, η οποία ήταν ο περιοριστικός παράγοντας αυτό το τρίμηνο», δήλωσε ο Rorsted.