Το υψηλότερο περιθώριο κέρδους μεταξύ των τριών μεγαλύτερων κατασκευαστών πολυτελών οχημάτων εμφάνισε η BMW, το δεύτερο τρίμηνο του 2011.
Συγκεκριμένα, η μονάδα αυτοκινήτων κατέγραψε κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) ίσα με το 14,4% των πωλήσεων έναντι 9,6% πριν από ένα χρόνο.
Τα αντίστοιχα περιθώρια στην Audi και στη Mercedes-Benz της Daimler διαμορφώθηκαν σε 11,8% και 10,7%.
Οι παραδόσεις οχημάτων της σειράς 5 εκτινάχθηκαν φέτος κατά 80%, ενώ οι παραδόσεις του Χ3 υπερδιπλασιάστηκαν, οδηγώντας σε αύξηση των συνολικών παραδόσεων της BMW το πρώτο εξάμηνο κατά 18%.
Τα κέρδη EBIT του δεύτερου τριμήνου ενισχύθηκαν κατά 66% στα 2,86 δισ. ευρώ, έναντι 2,3 δισ. ευρώ που ανέμεναν κατά μέσο όρο οι αναλυτές.