Στοιχεία για το γ’ τρίμηνο
Η σουηδική H&M, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ειδών ένδυσης λιανικής παγκοσμίως, ανακοίνωσε την μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων σε τρία χρόνια (σε τοπικό νόμισμα) κατά το γ΄ τρίμηνο, και τόνισε πως η θερινή της κολεξιόν είχε καλή απήχηση.
Οι πωλήσεις προ νομισματικών διακυμάνσεων, αυξήθηκαν 8% στο διάστημα Ιουνίου Αυγούστου, έναντι του προηγουμένου έτους.
Πρόκειται για την πέμπτη συνεχόμενη τριμηνιαία αύξηση, και είναι αντίστοιχη της αύξησης που καταγράφθηκε στο γ΄ τρίμηνο του 2016.
“Η καλή απήχηση της θερινής κολεξιόν και η αύξηση του μεριδίου συμμετοχής στην αγορά, επιβεβαιώνουν ότι ο όμιλος H&M βρίσκεται σε σωστή τροχιά αναφορικά με το σχέδιο αναδιοργάνωσής της”, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Αναλυτές στη Berenberg επισημαίνουν ότι η ανάπτυξη ήταν καλύτερη των προσδοκιών.
Ωστόσο πρόσθεσαν ότι, δεδομένης της αύξησης 12% τον Ιούνιο, όπως ανακοινώθηκε από την H&M στα τέλη Ιουνίου, πιθανώς επιβραδύνθηκε στο περίπου 6% μεταξύ Ιουλίου και Αυγούστου.
Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν περισσότερο από ό,τι αναμενόταν στο γ΄ τρίμηνο, κατά 12%, και διαμορφώθηκαν στις 62,6 δισ. κορόνες, ενώ οι εκτιμήσεις έκαναν λόγο για 61,9 δισ. κορόνες.