Στοχεύοντας στην προσέλκυση των νεότερων καταναλωτών στις ΗΠΑ η Shiseido συμφώνησε να εξαγοράσει το brand για προϊόντα περιποίηση δέρματος, Drunk Elephant, έναντι 845 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η συμφωνία με την Drunk Elephant Holdings δεν θα έχει σημαντική επίπτωση στα κέρδη του έτους, ανέφερε η Shiseido σε δήλωσή της. Θα χρηματοδοτηθεί με συνδυασμό μετρητών και πιστώσεων και αναμένεται να κλείσει μέχρι το τέλος του έτους.
Η Shiseido αποκτά ένα αγαπημένο εμπορικό σήμα στους χιλιετούς hip millennials και στους καταναλωτές της Generation Z για τα μη τοξικά συστατικά τους και τη φιλική -προς το Instagram- συσκευασία, καθώς η ιαπωνική εταιρεία επιχειρεί να ενισχύσει την παρουσία της στους νεότερους αγοραστές.
Οι μεγαλύτερες εταιρείες καλλυντικών στον κόσμο έχουν αποκτήσει ταχέως εμπορικά σήματα τα τελευταία χρόνια καθώς αναζητούν το επόμενο μεγάλο «hit». Πέρυσι, η Shiseido μάλιστα επανασχεδίασε τα καλλυντικά της για να απευθύνει έκκληση στις νεότερες γενιές.
Η συμφωνία με την Drunk Elephant θα προστεθεί στο χαρτοφυλάκιο φροντίδας δέρματος της Shineido, το οποίο υπήρξε βασική πηγή ανάπτυξης της εταιρείας τα τελευταία χρόνια, καθώς οι καταναλωτές δείχνουν την προθυμία να δαπανήσουν σε ακριβότερα προϊόντα ομορφιάς.