Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης Pinterest ανακοίνωσε ότι στο τρίτο τρίμηνο του 2019 είχε 322 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες (γνωστοί ως Pinners), παρουσιάζοντας αύξηση 28% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο.
Από την άλλη,όμως, οι καθαρές ζημιές του έφθασαν τα 124,7 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένες κατά πολύ σε σχέση με πριν ένα έτος (18,9 εκατ. δολ.), καθώς οι δαπάνες του σχεδόν διπλασιάστηκαν στα 413,4 εκατ. δολάρια.
Συνεπώς η μεγέθυνση της βάσης των χρηστών του αποδείχθηκε μάλλον «ακριβή» υπόθεση, καθώς έγινε με μεγάλο τίμημα.
Τα έσοδα του φετινού τρίτου τριμήνου έφθασαν στα 280 εκατ. δολ., εμφανίζοντας άνοδο 47% έναντι του τρίτου τριμήνου του 2018. Οι μετοχές της εταιρείας, η οποία είχε εισαχθεί στο αμερικανικό χρηματιστήριο φέτος τον Απρίλιο, κινήθηκαν έντονα πτωτικά, ενώ οι αναλυτές της Γουόλ Στριτ έδειξαν απογοήτευση, καθώς ανέμεναν καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα.
Η Pinterest, από την πλευρά της, σύμφωνα με το ΑΠΕ, ανέφερε ότι αναζητά περισσότερα διαφημιστικά έσοδα, κάτι που θα αποδώσει καρπούς στο μέλλον. Το δίκτυο «γεννά» έσοδα από διαφημίσεις που βάζει ανάμεσα στις αναρτήσεις των χρηστών του (κυρίως γυναικών), που συνήθως αφορούν ιδέες για ρούχα, διακόσμηση κ.α.