Με 420 εκατ. δολάρια θα προσπαθήσει η Netflix να «κατακτήσει» την αγορά της Ινδίας, χρηματοδοτώντας παραγωγές με τοπικό περιεχόμενο, δίνοντας μάχη με τις ανταγωνίστριες εταιρείες όπως η Los Gatos, η Walt Disney και η Amazon.
Το ποσό των 420 εκατ. αφορά σε παραγωγές που θα γίνουν αυτό το χρόνο και τον επόμενο. Σύμφωνα με τον Διευθύνων Σύμβουλος της Netflix, Ριντ Χέιστινγκς, σε συνέντευξή του θα δημιουργηθεί μεγάλος όγκος περιεχομένου, καθώς πρόκειται για μεγάλη επένδυση.
«Προσπαθούμε να επενδύσουμε σε ένα περιεχόμενο το οποίο θα αφορά τον κόσμο της Ινδίας», συμπλήρωσε.
Ο ανταγωνισμών των εταιρειών στην Ινδία
Η τάση που καταγράφεται είναι όλο και περισσότεροι Ινδοί να χρησιμοποιούν smartphone γεγονός που οξύνει τον ανταγωνισμό ανάμεσα στις εταιρείες που προσπαθούν να αποσπάσουν μερίδιο της αγορά της Ινδίας . Μιλάμε για εταιρείες όπως η Los Gatos, η Walt Disney και η Amazon.
Οι περισσότεροι Ινδοί έχουν συνηθίσει τις δωρεάν προσφορές του Youtube οπότε οι εταιρείες προσπαθούν να διαμορφώσουν ανταγωνιστικά πακέτα για να προσεγγίσουν συνδρομητές.
Netflix: Στόχος να προσελκύσει 100 εκατ. πελάτες στην Ινδία
Σύμφωνα με τον Χέιστινγκς, ο στόχος της Netflix είναι να προσελκύσει 100 εκατ. πελάτες στην Ινδία.
Το εγχείρημα δεν φαίνεται τόσο εύκολο καθώς την ίδια ώρα η εταιρεία Hotstar της Disney,. που κατέχει σχεδόν όλη την πίτα στην αγορά της Ινδία, πρόκειται να ανακοινώσει το Disney+, μια υπηρεσία συνεχούς ροής βίντεο για ταινίες on – demand.
10 φορές θα «μεγαλώσει» η αγορά της Ινδίας μέχρι το 2023
Υπολογίζεται ότι στην αγορά της Ινδίας θα υπάρξουν μέχρι το 2022 περισσότεροι από 850 εκατ. χρήστες smartphone, με αποτέλεσμα η Ινδία να προσελκύει όλους του μεγάλους «παίχτες» της αγοράς σε ό,τι αφορά την παραγωγή οπτικοακουστικού περιεχομένου.
Η αγορά της Ινδίας, αυτή τη στιγμή, έχει αγγίξει τα 500 εκατ. δολάρια στο streaming, και υπολογίζεται ότι μπορεί να μεγαλώσει μέχρι και 10 φορές μέχρι το 2023.