Κατά 2% ενισχύεται η μετοχή της της Restaurant Brands, μητρικής των Burger King και Popeyes στις προσυνεδριακές συναλλαγές, καθώς η αλυσίδα εστιατορίων ανακοίνωσε κέρδη δ΄ τριμήνου που ήταν υψηλότερα των προσδοκιών.
Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 165 εκατ. δολάρια ή 54 σεντς ανά μετοχή, μετά από τα 163 εκατ. δολάρια ή 64 σεντς ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο.
Εάν αφαιρεθούν τα έκτακτα, τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή σημείωσαν άνοδο στα 75 από τα 68 σεντς, έναντι εκτιμήσεων για 73 σεντς.
Τα έσοδα αυξήθηκαν 6,8% στα 1,48 δισ. δολάρια, έναντι εκτιμήσεων για 1,47 δισ. δολάρια, καθώς οι πωλήσεις στα Burger King αυξήθηκαν 8,4%, στα Popeyes κατά 42,3% και στα Tim Hortons υποχώρησαν 2,9%.
Σε συγκρίσιμη βάση, οι πωλήσεις των Burger King αυξήθηκαν 2,8% έναντι εκτιμήσεων για 3,4%, στα Popeyes οι πωλήσεις αυξήθηκαν 34,4% έναντι εκτιμήσεων για 14,6%, και οι πωλήσεις στην Tim Hortons υποχώρησαν 4,3%.