Πάνω από 5% έχουν αυξηθεί οι συγκρίσιμες πωλήσεις της Target Corp προς ώρας τον Απρίλιο σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.
Μια πτώση στα καταστήματα αντισταθμίστηκε από τη σχεδόν τετραπλάσια αύξηση (275%) στις ψηφιακές πωλήσεις.
Πώς κινήθηκαν οι συγκρίσιμες πωλήσεις ανά είδος
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις μειώθηκαν 40% στα είδηση ένδυσης και αξεσουάρ από την αρχή του μήνα, αλλά αυξήθηκαν 12% στα αναγκαία είδηση και στα τρόφιμα και ποτά.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν 3,8% τον Φεβρουάριο και κατά χαμηλό διψήφιο ποσοστό τον Μάρτιο.
Η εταιρεία εκτιμά ότι η κερδοφορία της θα επηρεαστεί αρνητικά από παράγοντες όπως η μετατόπιση μείγματος κατηγορίας σε προϊόντα με χαμηλό περιθώριο, απομειώσεις αποθεμάτων και επενδύσεις σε αμοιβές και παροχές.
Επίσης ανακοίνωσε ότι επέκτεινε την αύξηση των μισθών της κατά 2 δολάρια την ώρα μέχρι τις 30 Μαϊου, για τους υπαλλήλους της πρώτης γραμμής εν μέσω κορωνοϊού.