Το Twitter ανακοίνωσε ότι τα κέρδη του ξεπέρασαν τις προσδοκίες το α΄ τρίμηνο, ενώ τα κέρδη του ήταν άνω των 800 εκατομμυρίων δολαρίων, παρά το αναμενόμενο πλήγμα στο τμήμα διαφημίσεων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
Ειδικότερα, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε κέρδη 11 σεντς ανά μετοχή. Παράλληλα, ανέφερε ότι οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες με δυνατότητα δημιουργίας εσόδων ανήλθαν σε 166 εκατομμύρια.
Οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη ανά μετοχή ύψους 10 σεντς και έσοδα 776 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις της Refinitiv. Παράλληλα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της StreetAccount οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες με δυνατότητα δημιουργίας εσόδων αναμενόταν να διαμορφωθούν στα 164 εκατομμύρια.
Το Twitter δεν προέβη σε εκτιμήσεις για την εξέλιξη των οικονομικών του μεγεθών στο δεύτερο τρίμηνο του έτους, ούτε για το σύνολο της χρήσης, ωστόσο η εταιρεία σημείωσε ότι το σχέδιο δημιουργίας ενός νέου κέντρου δεδομένων πιθανότατα θα καθυστερήσει, ότι αυτό συνεπάγεται για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες στο σύνολο του 2020.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία αναίρεσε τις αρχικές εκτιμήσεις της για τα μεγέθη του τρέχοντος τριμήνου, επισημαίνοντας ότι η πανδημία του κορονοϊού έχει επηρεάσει τη δραστηριότητα του τμήματος διαφημίσεων και καθιστά δύσκολο τον υπολογισμό των επιπτώσεων στα οικονομικά της αποτελέσματα.
Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε ότι η αύξηση των ημερήσιων ενεργών χρηστών καταδεικνύει την ισχυροποίηση της πλατφόρμας, “καθώς πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες”.
Πρόσθεσε ότι η αύξηση των εσόδων κατά 3% οφείλεται στο δυναμικό ξεκίνημα στην αρχή του α΄ τριμήνου, που όμως επηρεάστηκε στη συνέχεια και συγκεκριμένα τον Μάρτιο λόγω των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού.
Τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείες ανήλθαν στα 682 εκατ. δολάρια στο α΄ τρίμηνο του έτους, αυξημένα κατά 3 εκατ. δολάρια σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Σημείωσε πάντως ότι παρότι από τον Ιανουάριο έως τις αρχές Μαρτίου τα έσοδα από διαφημίσεις κινήθηκαν όπως αναμενόταν, στο υπόλοιπο του Μαρτίου υπέστησαν σημαντικό πλήγμα. Όπως ανέφερε η εταιρεία από τις 11 Μαρτίου έως τις 31 Μαρτίου τα συνολικά διαφημιστικά έσοδα κατέγραψαν πτώση 27% (σε ετήσια βάση).
“Η κάμψη που είδαν τον Μάρτιο ήταν ιδιαίτερα έντονη στις ΗΠΑ, ενώ στην Κίνα η εικόνα βελτιώθηκε καθώς άρχισαν σταδιακά να αίρονται οι περιορισμοί στην επιχειρηματική δραστηριότητα και στα ταξίδια”, ανέφερε η εταιρεία στην επιστολή της προς του μετόχους.