«Οι αχρείοι της easyJet εξακολουθούν εδώ και δύο μήνες να ψεύδονται»
Στη μείωση του 30% του προσωπικού της easyJet αναφέρεται με σημερινή του ανακοίνωση ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, ιδρυτής και βασικός μέτοχος της εταιρείας, θέτοντας το ερώτημα γιατί η εταιρεία αντί να προχωρήσει σε απολύσεις δεν σταματά να πληρώνει την Airbus. Ενώ την ίδια ώρα διερωτάται για ποιο λόγο που μία εταιρεία μειώνει το προσωπικό δε μειώνει και τον στόλο.
Ζητά από το 30% του προσωπικού της easyJet που χάνουν σήμερα τη δουλειά τους, να αποκαλύψουν ό,τι γνωρίζουν για τους αχρείους της easyJet και υπενθυμίζει ότι προσφέρει αμοιβή έως 5.000.000 λίρες Αγγλίας σε όποιον “παράσχει αποδεικτικά στοιχεία για τις συναλλαγές μεταξύ των αχρείων της easyJet – ιδιαίτερα του Findlay– και του Marc Bonnant”.Αναλυτικά η πλήρης δήλωση του Στέλιου Χατζηιωάννου έχει ως εξής: “Οι αχρείοι της easyJet εξακολουθούν εδώ και δύο μήνες να ψεύδονται, συνεχίζοντας να πληρώνουν την Airbus για την αγορά 107 επιπλέον αεροσκαφών.
Σήμερα ενημερώνουν το 30% των εργαζομένων της easyJet ότι θα χάσουν τη δουλειά τους. Και αναρωτιέται κανείς: γιατί δεν σταματούν να πληρώνουν πρώτα την Airbus;Εάν η αεροπορική εταιρεία πρέπει να συρρικνωθεί από άποψη ανθρώπινου δυναμικού κατά 30%, τότε θα πρέπει να μειωθεί αντίστοιχα και ο στόλος κατά 30% και όχι να αυξηθεί με την αγορά 107 επιπλέον αεροσκαφών.
Γιατί, λοιπόν, επιμένουν τόσο πολύ οι αχρείοι ότι αυτά τα χρήματα πρέπει να καταβληθούν στην Airbus;Από την Παρασκευή 22 Μαΐου 2020, οπότε και αποκαλύφθηκαν οι δεσμοί του με τον γνωστό από τα Panama Papers Ελβετό δικηγόρο Marc Bonnant, ένας από τους τρεις αχρείους, ο CFO της easyJet Andrew Findlay, παραιτήθηκε.
Ο Findlay δεν θα πρέπει πλέον να υπογράφει επιταγές προς την Airbus. Δεν θα βρίσκεται, άλλωστε, στην εταιρεία ώστε να πληρώσει όλα αυτά τα επιπλέον αεροσκάφη.Ζητώ από το 30% του προσωπικού της easyJet, αυτούς που χάνουν σήμερα τη δουλειά τους, να αποκαλύψουν ό,τι γνωρίζουν για τους αχρείους της easyJet. Προτίθεμαι να προσφέρω αμοιβή έως 5.000.000 λίρες Αγγλίας σε όποιον παράσχει αποδεικτικά στοιχεία για τις συναλλαγές μεταξύ των αχρείων της easyJet – ιδιαίτερα του Findlay– και του Marc Bonnant”.