Πτώση της τάξης του 50% κατέγραψαν οι πωλήσεις της σουηδικής εταιρείας ρούχων Hennes & Mauritz το δεύτερο τρίμηνο του έτους χρήσης, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό.
Οπως μεταδίδει το MarketWatch, η πτώση ήταν μικρότερη από αυτή που αναμενόταν, καθώς οι περιορισμοί λόγω κορωνοϊού άρχισαν να χαλαρώνουν σε πολλές αγορές και τα καταστήματά της να ανεβάζουν ξανά ρολά.
Οι πωλήσεις για τους τρεις μήνες που ολοκληρώθηκαν στις 31 Μαΐου υποχώρησαν στα 28,66 δισ. σουηδικές κορώνες (3,07 δισ. δολάρια). Δημοσκόπηση του FactSet ανέμενε 27,7 δισ. κορώνες.