Υποχώρησαν κατά 3,1% οι πωλήσεις β’ τριμήνου σε σχέση με το προηγούμενο έτος, καθώς ανήλθε στα 15,95 δισ. δολάρια την ώρα που οι αναλυτές ανέμεναν πωλήσεις 15,37 δισ. δολαρίων.
Τα οργανικά έσοδα της Pepsi, στα οποία δεν περιλαμβάνονται οι επιδράσεις νομισμάτων και οι εξαγορές, υποχώρησαν 0,3% στη διάρκεια της περιόδου.
Σε ό,τι αφορά στη μονάδα Frito-Lay στη Βόρεια Αμερική, η οποία κατασκευάζει μεταξύ άλλων τα Doritos και τα πατατάκια Lays, οι πωλήσεις αυξήθηκαν 6,6% στα 4,27 δισ. δολάρια.