Ανοδικά κινήθηκαν τα καθαρά κέρδη της Unilever PLC για το α΄ εξάμηνο παρά τις επιπτώσεις του κορωνοϊού.
Η εταιρεία πώλησης καταναλωτικών ειδών εμφάνισε καθαρά κέρδη στο εξάμηνο ύψους 3,28 δισ. ευρώ, έναντι των 3,01 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.
“Στη Βόρεια Αμερική και σε τμήματα της Ευρώπης, υπήρξε θετική επίδραση από το στοκάρισμα προϊόντων από τους καταναλωτές τον Μάρτιο. Οι καταναλωτικές συνήθειες στη συνέχεια ομαλοποιήθηκαν στο β΄ τρίμηνο, με υψηλά επίπεδα ζήτησης για προϊόντα υγιεινής”, ανέφερε η εταιρεία.
Ο τζίρος για την περίοδο μειώθηκε 1,6% σε ετήσια βάση, στα 25,71 δισ. ευρώ, και επιβραδύνθηκε από τη σημαντική πτώση στις υπηρεσίες τροφίμων και προϊόντων που δεν σχετίζονται με την υγεία.
Οι υποκείμενες πωλήσεις μειώθηκαν 0,1% σε ετήσια βάση, χαμηλότερα από τον πολυετή στόχο του 3%-5%.
Τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο η εταιρεία προειδοποίησε ότι δεν θα πετύχει τον στόχο για τις πωλήσεις στο α΄ εξάμηνο.
Το δ.σ. ανακοίνωσε προμέρισμα για το β΄ τρίμηνο, 0,4104 ευρώ.