Το γεγονός ότι οι καταναλωτές αγόρασαν είδη που τους βοηθούν να εργαστούν και να μαγειρέψουν από το σπίτι φαίνεται να βοήθησε την Best Buy η οποία στο τρίμηνο εμφάνισε αύξηση κατά 3,9% στις πωλήσεις και τα κέρδη της, με τις παραγγελίες μέσω διαδικτύου να συνεχίζουν να ηγούνται των κερδών.
Η εταιρεία λιανικής εμφάνισε πωλήσεις β΄ τριμήνου ύψους 9,9 δισ. δολαρίων, σε σχέση με τα 9,54 δισ. δολάρια πριν από ένα χρόνο. Οι αναλυτές ανέμεναν 9,73 δισ. δολάρια.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις μέσω διαδικτύου για το τρίμηνο που έληξε την 1η Αυγούστου, υπέρ-τριπλασιάστηκαν στις ΗΠΑ, την μεγαλύτερη αγορά της.
Οι εγχώριες συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν 5% ενώ οι διεθνείς συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν 15,1%.