Χρυσές δουλειές φαίνεται ότι έκανε η Amazon την περίοδο της πανδημίας, καθώς χρέωνε πολλαπλάσια τα αντισηπτικά, τα γάντια, καθώς και είδη πρώτης ανάγκης σύμφωνα με καταναλωτική ένωση.
Η έκθεση της Public Citizen εξέτασε δεκάδες προϊόντα στην ιστοσελίδα της Αmazon. Βασιζόμενη στις δικές της παρατηρήσεις και τα δικά της δεδομένα από ιστότοπους παρακολούθησης τιμών, η Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση βρήκε αυξήσεις στις τιμές έως και 1.000% σε σύγκριση με τα επίπεδα προ πανδημίας ή τις τιμές σε άλλες εταιρείες λιανικής.
Δεκαπέντε βασικά προϊόντα, όπως μάσκες μίας χρήσης, αντισηπτικά χεριών, χαρτί υγείας και χαρτοπετσέτες, είχαν αυξημένες τιμές -με άνοδο από 76% έως και 1.000% σε σύγκριση με τις τιμές προ πανδημίας ή άλλων λιανικών εταιρειών.Όπως μεταδίδει το Fox Business, η Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση βρήκε επίσης ότι οι τιμές σε 10 προϊόντα τρίτων πωλητών, όπως αλεύρι, ζάχαρη, αντισηπτικά χεριών και απολυμαντικά σπρέι είχαν αύξηση από 225% έως 941%.