Το 91% των πελατών της Ryanair δήλωσαν ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που τους παρέχθηκε, με βάση τα στατιστικά στοιχεία του Σεπτεμβρίου πουέβγαλε στη δημοσιότητα χθες η Ryanair.
Συγκεκριμένα, το 91% των σχεδόν 57.000 ερωτηθέντων βαθμολόγησαν την πτήση τους «Εξαιρετική / Πολύ καλή / Καλή». Με βάση τα ίδια στοιχεία το 98% των πτήσεων έφτασαν στην ώρα τους.
Η Ryanair κυκλοφόρησε επίσης τις βαθμολογίες εμπειρίας πελάτη «Rate My Flight», οι οποίες δείχνουν ότι η ιρλανδική αεροπορική συγκέντρωσε υψηλή βαθμολογία για τη φιλικότητα του πληρώματος (94%).
«Η Ryanair μετέφερε 5,1 εκατομμύρια πελάτες το Σεπτέμβριο, με πάνω από το 98% των πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους», δήλωσε ο Dara Brady της Ryanair.
«Χαιρετίζουμε αυτά τα σχόλια, τα οποία μας ενθαρρύνουν να βελτιώνουμε συνεχώς την εξυπηρέτηση πελατών μας. Στην πραγματικότητα, αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό κατά τη διάρκεια αυτών των εποχών του Covid, όταν αξιολογούμε τακτικά την αποτελεσματικότητα των νέων μέτρων υγείας και ασφάλειας και καθώς συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε με τους ανθρώπους μας για να διασφαλίσουμε την τήρηση των οδηγιών μας», συμπλήρωσε.