Σε αναβάθμιση των εκτιμήσεών της για τα κέρδη προχώρησε η βρετανική αλυσίδα σούπερ-μάρκετ Sainsbury, μετά από την ανακοίνωση μεγεθών που υπερέβησαν τις εκτιμήσεις για τα Χριστούγεννα.
Η μεγαλύτερη βρετανική αλυσίδα σούπερ-μάρκετ μετά από την Tesco, ανακοίνωσε ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις -εκτός καυσίμων- αυξήθηκαν 8,6% στις 15 εβδομάδες μέχρι τις 2 Ιανουαρίου, για το γ΄ τρίμηνο χρήσης.
Οι πωλήσεις τροφίμων, γενικών εμπορευμάτων και ειδών ένδυσης ήταν όλες ισχυρότερες από ό,τι αναμενόταν, κυρίως εξαιτίας του δεύτερου εθνικού lockdown τον Δεκέμβριο.
Η μετοχή της εταιρείας ενισχύεται 3,7%.
Οι περιορισμοί που επέβαλε η εθνική καραντίνα, οδήγησαν πολλούς καταναλωτές να αλλάξουν τα σχέδιά τους για τα Χριστούγεννα, οδηγώντας και σε διαφορετική αγοραστική συμπεριφορά.
Ενώ οι πωλήσεις τροφίμων αυξήθηκαν 7,4%, οι πωλήσεις του premium brand της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 11% και της σαμπάνιας 52%.
Οι πωλήσεις γενικών εμπορευμάτων αυξήθηκαν 6%, ενώ οι πωλήσεις της μονάδας Argos ενισχύθηκαν 8,4% και των ειδών ένδυσης κατά 0,4%.
Οι πωλήσεις ειδών παντοπωλείου μέσω διαδικτύου εκτινάχθηκαν 128% ενώ συνολικά οι ψηφιακές πωλήσεις αυξήθηκαν 81% και αντιστοιχούν στο 44% των συνολικών πωλήσεων.
Οι εκτιμήσεις της Sainsbury για τα υποκείμενα προ φόρων κέρδη, κάνουν λόγο για 330 εκατ. στερλίνες στη χρήση 2020-2021.
Οι προηγούμενες εκτιμήσεις έκαναν λόγο για κέρδη 270 εκατ. Στερλίνων, ποσό που παραμένει χαμηλότερο από τα 586 εκατ. Που εμφάνισε την περίοδο 2019-2020.