«Άλμα» 25% για τις μετοχές της
Η ανακοίνωση για το ενδεχόμενο συνεργασίας της Hyundai με την Apple έκανε την οικογένεια πίσω από την αυτοκινητοβιομηχανία, την δεύτερη πιο πλούσια οικογένεια της Νότιας Κορέας, ακόμα πλουσιότερη, μεταδίδει το Bloomberg.
Σε «ράλι» η μετοχή της
Οι μετοχές της Hyundai Motor Co. σημείωσαν άλμα έως 25% στη Σεούλ την Παρασκευή – εμφανίζοντας τη μεγαλύτερη άνοδο από το 1988 – μετά τα δημοσιεύματα τοπικών μέσων ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είναι σε συζητήσεις με τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό για την ανάπτυξη αυτοκινούμενων (self-driving) οχημάτων.
Η Hyundai αρχικά επιβεβαίωσε τα δημοσιεύματα, για να αφαιρέσει στη συνέχεια τις αναφορές της στην Apple, αναφέροντας απλώς ότι έχει δεχτεί αιτήματα συνεργασίας από έναν αριθμό εταιρειών.
Το ράλι της μετοχής πάντως ενίσχυσε την συνδυασμένη περιουσία του προέδρου της Hyundai Motor Group, Euisun Chung και του πατέρα του, Mong-Koo, κατά σχεδόν 2 δισ. δολ. σύμφωνα με τον δείκτη Bloomberg Billionaires.
Ο πρόεδρος της Hyundai
Ο Euisun, ο οποίος διαδέχτηκε τον πατέρα του στη θέση του προέδρου του Δ.Σ. τον περασμένο Οκτώβριο, πιέζει για πρωτοβουλίες που δίνουν έμφαση στην τεχνολογία, όπως τα ηλεκτρικά και τα αυτοκινούμενα οχήματα, με στόχο η εταιρεία του να είναι μεταξύ αυτών που θα κερδίσουν από νωρίς ηγετική θέση.
Σχεδιάζει να παρουσιάζει το πρώτο ηλεκτρικό της όχημα
Η Hyundai Motor θα ξοδέψει πάνω από 60 τρισ. γουόν ($55 δισ.) σε αυτούς τους τομείς τα επόμενα πέντε χρόνια. Το 2019 δημιούργησε μια νέα κοινοπραξία για αυτοκινούμενα οχήματα ύψους 4 δισ. δολάρια με την General Motors Co. Σχεδιάζει παράλληλα, να παρουσιάσει το πρώτο ηλεκτρικό της όχημα φέτος.
Μια συνεργασία με έναν τεχνολογικό κολοσσό θα μπορούσε να βοηθήσει αυτή την προσπάθεια. Η Apple έχει εκτιμήσει ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον πέντε χρόνια για να παρουσιαστεί ένα αυτόνομο, ηλεκτρικό όχημα, αναφέρει το Bloomberg επικαλούμενο πηγές με γνώση των σχεδίων, κάτι που σημαίνει ότι δεν βιάζεται να αποφασίσει για έναν πιθανό συνεργάτη.
Με το σημερινό ράλι της μετοχής, η αξία του Euisun Chung σκαρφάλωσε στα 4,8 δισ. δολ. ενώ ο πλούτος του πατέρα του ενισχύθηκε στα 7,4 δισ. δολ. Οι δύο άντρες ελέγχουν μαζί περίπου το 8% της Hyundai Motor.