Αυξήθηκαν 17,2% οι συγκρίσιμες πωλήσεις της Target Corp στη διάρκεια της περιόδου Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου που περιλαμβάνει και την περίοδο των εορτών, καθώς η κίνηση αυξήθηκε κατά 4,3%.
Οι πωλήσεις σε καταστήματα αυξήθηκαν 4,2% ενώ οι συγκρίσιμες ψηφιακές πωλήσεις αυξήθηκαν 102%.
Ο διευθύνων σύμβουλος Brian Cornell ανακοίνωσε ότι οι τάσεις για ισχυρές πωλήσεις συνέχισαν στο νέο έτος.
“Η αύξηση των συγκρίσιμων ψηφιακών πωλήσεων αποδίδεται κυρίως στις υπηρεσίες αποστολής των προϊόντων την ίδια ημέρα της παραγγελίας, που αυξήθηκαν κατά 193%”, αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωση της.