Το 2020, τα συνολικά ετήσια έσοδα της Xiaomi ανήλθαν σε RMB 245,9 δισεκατομμύρια, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 19,4% από έτος σε έτος.
Το καθαρό προσαρμοσμένο ετήσιο κέρδος ήταν RMB 13,0 δισεκατομμύρια, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 12,8% σε ετήσια βάση και υπερβαίνοντας τις προσδοκίες της αγοράς. Κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2020, τα έσοδα του Ομίλου ανήλθαν σε 70,5 δισεκατομμύρια RMB, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 24,8% σε ετήσια βάση και το προσαρμοσμένο καθαρό κέρδος ήταν 3,2 δισεκατομμύρια RMB, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 36,7% σε ετήσια βάση.
Επισημάνσεις για το 2020:
• Τα συνολικά έσοδα ήταν περίπου RMB 245,9 δισεκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση έως και 19,4% YoY (από έτος σε έτος).
• Το μικτό κέρδος ήταν περίπου 36,8 δισεκατομμύρια RMB, σημειώνοντας αύξηση έως και 28,7% YoY.
• Τα καθαρά κέρδη προσαρμοσμένα βάσει ΔΠΧΠ ήταν 13,0 δισεκατομμύρια RMB, σημειώνοντας αύξηση έως και 12,8% σε ετήσια βάση, η οποία υπερβαίνει τη βάση της αγοράς.
Επισημάνσεις 4Q 2020:
• Συνολικά έσοδα στο ιστορικό τριμηνιαίο υψηλό, περίπου RMB70,5 δισεκατομμύρια, αύξηση έως και 24,8% YoY.
• Μικτό κέρδος περίπου 11,3 δισεκατομμυρίων RMB, αύξηση έως και 44,4% YoY.
• Καθαρά κέρδη προσαρμοσμένα βάσει ΔΠΧΠ, 3,3 δισεκατομμύρια RMB, αυξημένα έως και 36,7% YoY.
Περαιτέρω ενισχυμένες δυνατότητες διανομής σε υπερπόντιες αγορές.
Το 2020, τα έσοδα της Xiaomi από τις υπερπόντιες αγορές αυξήθηκαν κατά 34,1% σε ετήσια βάση και ανήλθαν σε 122,4 δισεκατομμύρια RMB, αντιπροσωπεύοντας το 49,8% των συνολικών εσόδων. Το τέταρτο τρίμηνο του 2020, τα έσοδά από υπερπόντιες αγορές αυξήθηκαν κατά 27,6% και ανήλθαν σε RMB 33,8 δισεκατομμύρια, αντιπροσωπεύοντας το 47,9% των συνολικών εσόδων. Από τις 31 Δεκεμβρίου 2020, προϊόντα του Ομίλου έχουν πωληθεί σε περισσότερες από 100 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με την Canalys, το τέταρτο τρίμηνο του 2020, η Xiaomi κατατάσσεται μεταξύ των πέντε πρώτων εταιρειών σε ό,τι αφορά στις αποστολές smartphone σε 54 χώρες και περιοχές του κόσμου.
Το 2020, η Xiaomi εξακολούθησε να αποκτά ισχυρή δυναμική σε μεγάλες αγορές σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με την Canalys, το τέταρτο τρίμηνο του 2020, η Xiaomi κατέλαβε, για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο, την 3η θέση στην Ευρώπη σε ό,τι αφορά στις αποστολές smartphone, κατακτώντας μερίδιο αγοράς 15,3%. Ο Όμιλος κατέλαβε επίσης, για πρώτη φορά, την 1η θέση στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, καθώς οι αποστολές smartphone Xiaomi αυξήθηκαν κατά 17,5% σε ετήσια βάση, κατακτώντας 24,7% μερίδιο αγοράς. Στη Δυτική Ευρώπη, η Xiaomi παρέμεινε μεταξύ των τριών κορυφαίων εταιρειών smartphone, καθώς οι αποστολές της σε smartphone αυξήθηκαν κατά 57,3% σε ετήσια βάση, με μερίδιο αγοράς 10,9%. Συγκεκριμένα, οι αποστολές smartphone της Xiaomi στην Ισπανία κατατάχθηκαν στην πρώτη θέση για 4ο συνεχόμενο τρίμηνο, με μερίδιο αγοράς 27%. Επιπλέον, το τέταρτο τρίμηνο του 2020, οι αποστολές smartphone του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 86,2% στη Γαλλία, κατά 61,6% στην Ιταλία και κατά 139,8% στη Γερμανία, όλες σε ετήσια βάση.