Κέρδη 502 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, από 26 εκατ. το 2020 ανακοίνωσε η Adidas. Οι πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν 27% την ίδια περίοδο. Οι πωλήσεις στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 156% τους πρώτους τρεις μήνες του έτους.
«Η επιτάχυνση θα τροφοδοτηθεί από την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων», δήλωσε η Adidas. Αναμένει ότι τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα, όπως το UEFA Euro και το Copa America, θα δώσουν επίσης στήριξη.
Η άνοδος έρχεται παρά το μποϊκοτάζ ορισμένων καταναλωτών από την ηπειρωτική Κίνα σε διεθνείς εταιρείες της Δύσης, θεωρώντας ότι δεν θα πρέπει να εμπλέκονται στα πολιτικά πράγματα της χώρας. Οι εταιρείες είχαν εκφράσει ανησυχίες για καταναγκαστική εργασία στην κινεζική επαρχία Σιντζιάνγκ που προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις.