Τα πάνω κάτω έχει φέρει η κρίση σε έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους της Γαλλίας καθώς το φαινόμενο αποχωρήσεων και παραιτήσεων από το Carrefour έχουν εξελιχθεί σε «επιδημία» και στη Γαλλία.
Αν και η αποχώρηση του εμπορικού διευθυντή μπορεί να φαντάζει ως μια απλή αλλαγή, στην ουσία η έξοδος του Ignacio Gonzalez Hernandez που ανακοινώθηκε στις αρχές της εβδομάδας και απασχόλησε σχεδόν όλα τα ξένα μέσα, ήταν ωστόσο ικανή να ρίξει την Τρίτη τη μετοχή του γαλλικού ομίλου και να κάνει τους επενδυτές να χάσουν την εμπιστοσύνη τους από τον όμιλο.
Άλλωστε δεν έχει περάσει καλά καλά ένας μήνας από τότε που ο ισχυρός άνδρας του γαλλικού ομίλου Lars Olofsson παρουσίασε ένα σχέδιο για την αναστροφή της πτώσης των μεριδίων και των μεγεθών της Carrefour, σχέδιο το οποίο περιλαμβάνει και την αλλαγή της εμπορικής και επενδυτικής πολιτικής.
Ανακοίνωση η οποία είχε συνοδευτεί και από τις εκτιμήσεις της διοίκησης ότι τα λειτουργικά κέρδη για το σύνολο της χρήσης θα καταγράψουν μείωση 15%. Σημειώνεται ότι το πρώτο εξάμηνο του έτους ο όμιλος Carrefour εμφάνισε ζημίες 249 εκατ. ευρώ, όταν την αντίστοιχη περίοδο το 2010 είχε κέρδη 97 εκατ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά του κέρδη μειώθηκαν στο εξάμηνο κατά 22% στα 772 εκατ. ευρώ.