Ανέγγιχτα φαίνεται πως αφήνει η κρίση τα είδη πολυτελών ειδών καθώς φαίνεται από τις πωλήσεις τους.
Η Burberry Group, η μεγάλη βρετανική εταιρεία κατασκευής πολυτελών ειδών, ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων κατά 30% το πρώτο εξάμηνο του έτους, εν μέρει χάρη στις ευνοϊκές ισοτιμίες, αλλά και στην αύξηση της ζήτησης για τα παλτά και τις τσάντες της παγκοσμίως.
Ειδικότερα, οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν στα 830 εκατ. στερλίνες, από 641 εκατ. στερλίνες ένα χρόνο νωρίτερα. Οι εκτιμήσεις των αναλυτών έκαναν λόγο για πωλήσεις ύψους 818 εκατ. στερλινών.
Οι λιανικές πωλήσεις από τα καταστήματα Burberry αυξήθηκαν κατά 44% το δεύτερο τρίμηνο στα 528 εκατ. στερλίνες, ενώ ο τζίρος χονδρικής σημείωσε άνοδο 9% στα 248 εκατ. στερλίνες.
Αξίζει να σημειωθεί πως η παγκόσμια αγορά ειδών πολυτελείας παρουσιάζει ισχυρή αύξηση της ζήτησης, παρά την οικονομική κρίση, κυρίως χάρη στη ζήτηση στις αναδυόμενες οικονομίες.