Ικανοποιητικά αποτελέσματα εμφάνισε η Sony κατά το γ’ τρίμηνο του 2011, με την ισχυρή ζήτηση στην Ασία να δίνει ώθηση στις πωλήσεις και στο προ φόρων κέρδη της εταιρίας.
Συγκεκριμένα, τα προ φόρων κέρδη υποχώρησαν κατά 53% στα 31 εκατ. ευρώ, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν υποχώρηση στα 22,6 εκατ. ευρώ, και οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7,8% στα 1,6 δισ. ευρώ, από τα 1,36 δισ. ευρώ που ανέμεναν οι αναλυτές.
Οι πωλήσεις της εταιρίας στην Ασία εκτινάχθηκαν κατά 81% και ανήλθαν στα 985 εκατ. ευρώ.
Αντιθέτως, οι πωλήσεις σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική μειώθηκαν κατά 43% στα 480 εκατ. ευρώ.