Τι λένε τα στοιχεία για τη μητρική των KFC και Pizza Hut
Καλύτερα των εκτιμήσεων ήταν τα αποτελέσματα της Yum Brands για το τρίμηνο, καθώς τα νέα μενού και η χαλάρωση των περιορισμών στα εστιατόρια, οδήγησαν τους καταναλωτές στα καταστήματα των Pizza Hut και KFC.
Οι πωλήσεις στις αλυσίδες της Yum Brands καθώς και στις ανταγωνιστικές της, όπως η McDonalds και η Chipotle, έχουν δεχθεί ώθηση τους τελευταίους μήνες από νέες προσθήκες στο μενού και από τις προσπάθειες βελτίωσης των δραστηριοτήτων παράδοσης, takeout και drive-thru.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 391 εκατ. δολάρια ή 1,29 δολάρια ανά μετοχή, από τα 206 εκατ. δολάρια ή 67 σεντς ανά μετοχή πριν από έναν χρόνο.
Εάν αφαιρεθούν τα έκτακτα, η Yum κέρδισε 1,16 δολάρια ανά μετοχή, έναντι εκτιμήσεων για 96 σεντς.
Συνολικά οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν 23% για τη Yum στο β΄΄ τρίμηνο, έναντιο εκτιμήσεων για αύξηση 20,5%.
Επίσης, τόνισε ότι άνοιξε τον αριθμό-ρεκόρ των 603 νέων εστιατορίων, αναβαθμίζοντας τις μακροπρόθεσμες εκτιμήσεις για την αύξηση στα καταστήματα, στο 4%-5%, από το 4%.
Η μετοχή ενισχύεται 2% στις προσυνεδριακές συναλλαγές.