Στα 3,3 δισ. δολάρια το αντίτιμο
Στην πώληση των brands Tropicana, Naked και άλλων τα οποία συνδέονται με τον κλάδο των χυμών προχωρεί η PepsiCo, με αγοραστή την PAI Partners έναντι περίπου 3,3 δισ. δολ., καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ξεκαθαρίσει τον ισολογισμό της και να δώσει έμφαση στα υγεινά σνακ και στα ποτά μηδενικών θερμίδων.
Ο αμερικανικός κολοσσός του κλάδου των ποτών θα διατηρήσει ποσοστό 39% στη νέα εταιρεία holding η οποία θα διαχειρίζεται τα brands, ενώ παραχώρησε στην PAI την ανέκλητη δυνατότητα να αγοράσει και ορισμένες δραστηριότητές της στην Ευρώπη, όταν το επθυμεί, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg.
H PepsiCo ανέφερε ότι θα χρησιμοποιήσει τα χρήματα από το deal προκειμένου να ενισχύσει τον ισολογισμό της και να επενδύσει στις δραστηριότητές της.
Η PAI είναι έμπειρος επενδυτής στον κλάδο φαγητού και ποτού και βρίσκεται πίσω από την Refresco, τον μεγαλύτερο εμφιαλωτή ποτών παγκοσμίως.
Ο κλάδος χυμών της PepsiCo απέφερε περίπου 3 δισ. σε καθαρά έσοδα το 2020.