Η K
aft Heinz ανακοίνωσε πωλήσεις τριμήνου που ήταν υψηλότερες των εκτιμήσεων, καθώς η ζήτηση για σνακ και συσκευασμένα γεύματα παρέμεινε ισχυρή παρά το ότι οι Αμερικανοί άρχισαν να βγαίνουν μετά από την χαλάρωση των περιορισμών.
Οι εταιρείες συσκευασμένων τροφίμων ήταν μεταξύ των μεγάλων ωφελημένων από τους περιορισμούς της πανδημίας, που υποχρέωσαν τους ανθρώπους να μαγειρεύουν στο σπίτι.
Οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν στα 6,62 δισ. δολάρια στο β΄ τρίμηνο έναντι των 6,65 δισ. δολαρίων πριν από ένα χρόνο, όταν οι άνθρωποι “στόκαραν” με τα απαραίτητα.
Οι αναλυτές ανέμεναν καθαρές πωλήσεις 6,55 δισ. δολαρίων.
Η Kraft ανακοίνωσε καθαρές ζημιές 25 εκατ. δολαρίων ή 2 σεντς ανά μετοχή, έναντι των ζημιών 1,65 δισ. δολαρίων ή 1,35 δολαρίων ανάσα μετοχή πριν από έναν χρόνο.