Αισθητή έγινε στα αποτελέσματα της Adidas η επίδραση του μποϋκοτάζ που επέβαλε η Κίνα σε δυτικά brands, ενώ επίσης αξιοσημείωτη ήταν η επίδραση απ΄ό το κλείσιμο εργοστασίων στο Βιετνάμ, εξαιτίας της αύξησης των κρουσμάτων κορονοϊού.
Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών αναβάθμισε ωστόσο τις εκτιμήσεις για τις πωλήσεις στο σύνολο της χρήσης και για τα κέρδη, καθώς βλέπει ανάκαμψη της ζήτησης στην Κίνα μετά από τις εκκλήσεις για μποϋκοτάζ στα τέλη Μαρτίου, και τόνισε πως ελπίζει να αποκαταστήσει την παραγωγή στο Βιετνάμ σύντομα.
Η μετοχή της εταιρείας ωστόσο υποχωρεί 4,1%, καθώς αναλυτές επισήμαναν ότι η ανάπτυξη της υστερεί σε σχέση με αυτή της Nike και της Puma.
Οι πωλήσεις β΄ τριμήνου της adidas αυξήθηκαν 52% στα 5,077 δισ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 543 εκατ. ευρώ.
Η Adidas αναβάθμισε τις εκτιμήσεις για το 2021 και προβλέπει ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν 20% και τα καθαρά κέρδη από τις συνεχιζόμενες δραστηριότητες θα διαμορφωθούν στα 1,4-1,5 δισ. ευρώ.
Η puma προέβλεπε άυξηση πωλήσεων τουλάχιστον 20% για το 2021.