Αύξηση της τάξεως του 64% σημείωσαν τα έσοδα της Xiaomi για το β’ τρίμηνο σε σχέση με πέρυσι, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η εταιρεία σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, καθώς η Xiaomi αύξησε το μερίδιό της στη διεθνή αγορά smartphone και διεύρυνε το αποτύπωμά της στα προϊόντα “IoT”.
Οι πωλήσεις έφτασαν τα 87,8 δισ. γουάν (13,56 δισ. δολάρια), από 53,54 δισ. πέρυσι, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για 84,53 δισ. γουάν.
Τα καθαρά έσοδα έφτασαν τα 6,32 δισ. γουάν, αυξημένα κατά 87,4% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών.
Οι κυρώσεις των ΗΠΑ εναντίον της ανταγωνίστριας της Xiaomi, τη Huawei Technologies, έπληξαν το τμήμα smartphone του τεχνολογικού γίγαντα και επέτρεψαν στην Xiaomi, μαζί με τις Oppo και Vivo, να αυξήσουν τα μερίδια αγοράς τους.
Το μερίδιο της Xiaomi στη διεθνή αγορά smartphone αυξήθηκε κατά 83% σε ετήσια βάση στο τρίμηνο, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Canalys. Η εταιρεία απέστειλε 52,8 εκατομμύρια τηλέφωνα, καθιστώντας τη έτσι το δεύτερο κορυφαίο brand στον κόσμο για πρώτη φορά στην ιστορία της, πίσω από τη Samsung και μπροστά από την Apple.