Υψηλότερα των εκτιμήσεων των αναλυτών διαμορφώθηκαν τα προσαρμοσμένα κέρδη της Abercrombie & Fitch, ενώ σημείωσε χαμηλότερες καθαρές πωλήσεις σε σχέσει με τις εκτημήσεις.
Οι καθαρές πωλήσεις β΄ τριμήνου της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 864,9 εκατ. δολάρια, υψηλότερα 24% σε σχέση με τα 698,3 εκατ. δολάρια πριν από έναν χρόνο.
Οι αναλυτές ανέμεναν πωλήσεις 879,2 εκατ. δολάρια.
Η εταιρεία ανακοίνωσε πως οι καθαρές πωλήσεις για τα brands Hollister, Gilly Hicks και Social Tourist, αυξήθηκαν 20%, ενώ αυτές της Abercrombie αυξήθηκαν 30%.
Γεωγραφικά, οι καθαρές πωλήσεις κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση, 31%, στις ΗΠΑ.
Τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 108,5 εκατ. δολάρια ή 1,69 δολάρια ανά μετοχή, υψηλότερα από τα 5,5 εκατ. δολάρια ή 9 σεντς ανά μετοχή πριν από έναν χρόνο.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 1,70 δολάρια ανά μετοχή, έναντι εκτιμήσεων για 77 σεντς ανά μετοχή.