Πλήγμα δέχθηκε η προτεινόμενη συγχώνευση της Hyundai Heavy Industries με την ανταγωνιστική Daewoo Shipbuilding για τη δημιουργία της μεγαλύτερης εταιρείας ναυπήγησης παγκοσμίως, καθώς η ΕΕ άσκησε βέτο, εν μέσω ανησυχιών ότι η συμφωνία θα έπληττε τον ανταγωνισμό.
Η Hyundai, μία από τις μεγαλύτερες ναυπηγικές εταιρείες στον κόσμο, ανακοίνωσε τη συμφωνία το 2019, εν μέρει για να αντιμετωπίσει την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα στον κλάδο.
Η εταιρεία, η οποία ζήτησε την έγκριση των ευρωπαϊκών αντιμονοπωλιακών αρχών για την εξαγορά τον Νοέμβριο του 2019, δήλωσε ότι μπορεί να αμφισβητήσει την απαγόρευση της ΕΕ και άσκησε κριτική στην εστίαση της ρυθμιστικής αρχής στα ποσοστά της αγοράς.
Το υπουργείο Βιομηχανίας της Νότιας Κορέας, δήλωσε ότι λυπάται για την απόφαση της ΕΕ, για μια συμφωνία που έχει ήδη λάβει έγκριση από την Κίνα, τη Σιγκαπούρη και το Καζακστάν.
Η Κομισιόν τόνισε πως η συμφωνία θα δημιουργούσε τον μεγαλύτερο όμιλος ναυπήγησης παγκοσμίως, που θα καταλαμβάνει το 60% της αγοράς, αφήνοντας ελάχιστους εναλλακτικούς προμηθευτές για τους πελάτες.
Οι αρχές ανταγωνισμού της ΕΕ τόνισαν πως η ένωση θα μειώσει τον ανταγωνισμό στην παγκόσμια αγορά για την κατασκευή μεγάλων μεταφορικών LNG.