Χαμηλότερα των προσδοκιών διαμορφώθηκαν τα έσοδα της McDonalds στο τρίμηνο, καθώς η πανδημία επηρέασε τις πωλήσεις ς στα περισσότερα από 4.500 εστιατόρια στην Αυστραλία και στην Κίνα.
Δεν υπήρξε αύξηση των πωλήσεων στην Αυστραλία για τη μεγαλύτερη αλυσίδα μπέργκερ παγκοσμίως σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, και στην Κίνα οι πωλήσεις συρρικνώθηκαν καθώς ορισμένες πόλεις απαγόρευσαν το δείπνο σε εστιατόρια, προκειμένου να προλάβουν περαιτέρω εξάρσεις εν όψει των Χειμερινών Ολυμπιακών.
“Ο κορονοϊός συνέχισε να οδηγεί σε διάφορα επίπεδα περιορισμών στις ώρες λειτουργίας των εστιατορίων, στην περιορισμένη χωρητικότητα των εστιατορίων και σε κάποιες περιπτώσεις, το κλείσιμο των χώρων”, αναφέρει η McDonalds.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν στην Ιταλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, αυξάνοντας τα συνολικά έσοδα κατά 13% στα 6,01 δισ. δολάρια στο τρίμηνο μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου, έναντι στόχου για 6,03 δισ. Δολάρια.
Στο μεταξύ, οι δαπάνες για την αλυσίδα μπέργκερ που έχει περισσότερα από 40.000 εστιατόρια σε περισσότερες από 100 χώρες, έχουν αυξηθεί καθώς τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας οδηγούν υψηλότερα το κόστος των υλικών όπως κοτόπουλο και βοδινό, καθώς και τα υλικά συσκευασίας.
Το συνολικό λειτουργικό κόστος αυξήθηκε 14% στα 3,61 δισ. Δολάρια, στην υψηλότερη τριμηνιαία αύξηση εδώ και πέντε χρόνια.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν 7,5% έναντι εκτιμήσεων για αύξηση 6,8%, χάρη στην κυκλοφορία ειδικών μενού αλλά και στις υψηλότερες τιμές.
Οι παγκόσμιες συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν 12,3% σε σχέση με τις εκτιμήσεις για αύξηση 10,73%.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν 19% στα 1,64 δισ. Δολάρια, ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 2,23 δολάρια.